Retour & Levering

Kan ik een artikel retourneren?

Alle items kunnen binnen 30 dagen aan ons worden geretourneerd. Dit is mogelijk als het artikel in originele staat is, met de originele labels eraan bevestigd. Kinetic Balance behoudt zich het recht voor om een retour te weigeren als de artikelen gebruikt, vies, gewassen of beschadigd zijn. Retouren worden alleen in behandeling genomen wanneer deze aan bovenstaande voorwaarden voldoen en wanneer er een ingevuld retourformulier is bijgevoegd. Je wordt op de hoogte gebracht als je retour niet in aanmerking komt.

Ik heb het retourformulier niet ontvangen, wat nu?

Log in op jouw eigen account. Klik op ‘downloads’ om jouw persoonlijke retourformulier te downloaden. Print het retourformulier uit en voeg het toe aan jouw retourpakket. 


Hieronder vind je het retouradres:

Kinetic Balance B.V.
2222 AB Katwijk

Mijn artikel is defect

Het spijt ons als je artikel beschadigd of defect is aangekomen! Laat het ons zo snel mogelijk weten door ons een e-mail te sturen met daarin een foto van het beschadigde artikel. E-mail dit naar info@kinetic-balance.com.

Ik heb mijn bestelling geretourneerd, wanneer ontvang ik mijn geld terug?

Je hebt een artikel retour gestuurd en je wacht op de terugbetaling. De verwerking van een retourzending kan tot aan 10 werkdagen duren. Ook wanneer de tracking link aangeeft dat je retourzending al door ons is ontvangen, kan het zijn dat we deze tijd nodig hebben om je retourzending te verwerken. Wanneer je retourzending is verwerkt, wordt het aankoopbedrag zo snel mogelijk teruggestort naar de bij ons bekende betaalgegevens.

Kan ik een artikel ruilen?

Het omruilen van een artikel is niet mogelijk. Wij vragen jou om de bestelling te retourneren en een nieuwe bestelling te plaatsen.